با راه اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد شهرستان اسفراین و به همهت خیرین شهرستان روزانه بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم در طول ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امام جمعه اسفراین با حضور در محل آشپزخانه مهدوی شهرستان ضمن قدردانی از تلاش دست اندارکاران این امر خداپسندانه گفت: در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در نیمه شعبان مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان داشتند حرکت‌های خوبی در سطح جامعه به راه افتاده و از سوی مردم و نهاد‌ها کمک‌های بسیار زیادی به سمت نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا انجام گرفته است.

حجت الاسلام قدیر محمدیان با تاکید بر لزوم مشارکت خیران در این طرح معنوی گفت: این طرح اطعام مهدوی که توسط کمیته امداد و مردم همیشه در صحنه همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به پخت غذا و توزیع بین آسیب‌دیدگان می‌کنند در شرایط فعلی کشور اقدام ارزشمندی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اسفراین نیز گفت: آشپزخانه مهدوی در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه فعالیت خود را با هدف تهیه و تامین غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان دراین شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.

محمد پسندیده افزود: روزانه بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و در اختیار نیازمندان و محرومان قرار می‌گیرد و کلیه هزینه‌های طبخ و پخت غذا‌های گرم از محل کمک‌های اهدایی مردمی و خیران تامین می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.