با تولید محتوای آموزشی و کلاس‌های مجازی در دلیجان تحصیل دانش آموزان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به دنبال تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین کاهش پیامد‌های آن، آموزش مجازی در دستور کار آموزش وپرورش دلیجان قرار گرفت و در این راستا اتاق ضبط تولید محتوا‌های آموزشی و کلاس‌های مجازی راه اندازی و تجهیز شده است.

راه اندازی مدرسه مجازی در دلیجان

دلاوری مدیر آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت استمرار فعالیت‌های آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان، دروس مختلف مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه با تدریس معلمان فعال در فضای مجازی برای دانش آموزان ارائه می‌شود تا به نحوی کاستی‌های آموزشی جبران گردد.

دلاوری افزود: در این راستا با برنامه ریزی‌های انجام شده اتاق ضبط تولید محتوای آموزشی و کلاس‌های مجازی در دبیرستان الزهرا (س) دلیجان راه اندازی و تجهیز شد.

او اضافه کرد: آموزش و پرورش دلیجان در راستای پویش ملی "آموزش تعطیل نیست"، دروس پایه‌های مختلف دوره‌های تحصیلی را تا ۱۵ فروردین ماه در سالن این مدیریت انجام داد و پس از آن و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اتاق ضبط محتوا در دبیرستان الزهرا (س) راه اندازی شد تا از تجمعات افراد جلوگیری گردد.

مدیر آموزشی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: استراتژی ما در شهرستان دلیجان سعی و تلاش در جهت پویایی مدارس در عرصه تعلیم و تربیت است تا آموزش حتی برای یک دقیقه هم تعطیل نشود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار