در دهمین روز دهه فجر با حضور استاندار مرکزی بهره برداری از چند طرح در شهرستان تفرش آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در دهمین روز از دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور آقازاده استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی و شهرستان تفرش چند پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح چند طرح در تفرش با حضور استاندار مرکزی

 سالن ورزشی و مدرسه شش کلاسه معصومیه شهرستان تفرش با زیربنای هزارو ۲۱۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله این طرح‌ها بود که به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی به همراه معاونین در بدو ورود به شهرستان تفرش با حضور در گلزار شهدا ضمن عطرافشانی و گلباران قبور شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

سید علی آقازاده استاندار و زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بهمراه فرماندار شهرستان تفرش با خانواده شهید تبریزی در شهر تفرش دیدار کرد.

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۳ هزارو ۸۵۰ میلیارد تومان طرح در استان به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شوند که این میزان سرمایه گذاری نسبت به سا ل گذشته هزار و ۴۰۰ میلیار تومان افزایش داشته است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۳ هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده که این میزان هم نسبت به پارسال که ۷ هزار و ۵۰۰ شغل بوده ۶ هزار مورد افزایش یافته است.

در نیمه دوم امسال سرمایه گذاری خارجی یک و نیم میلیارد دلاری در استان مرکزی صورت گرفته است که با جذب این میزان سرمایه گذاری استان مرکزی رتبه نخست را در این زمینه در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.