در جلسه ویدئوکنفرانس با حضور حاجی میرزایی مطرح شد؛

تحصیل مجازی بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان قم/تجلیل از یک هزار و صد معلم برتر استان

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت:بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان استان از آموزش مجازی برخوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،حاجی میرزایی،وزیر آموزش و پرورش، امروز در آستانه ۱۲ اردیبهشت سالروز گرامیداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس با جمعی از معلمان سراسر کشور گفت و گو کرد.

مدیر کل آموزش وپرورش قم در این جلسه  با اشاره به تجلیل از یک هزار و صد معلم برتر استان در این هفته از تجلیل هفت تن از نمایندگان فرهنگیان در این نشست خبرداد.

شیخ الاسلام با اشاره به برخورداری بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان استان زیر پوشش آموزش مجازی گفت: با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان امکان بهره مندی از این فضا را ندارند با ارسال بسته‌های آموزشی به درب منازلشان کمبود‌ها جبران می‌شود.

او اختیاری کردن بیست درصد از آخر کتاب پایه دوازدهم و نمره دهی خاص با توجه به شرایط کنونی را از تصمیمات مدیران آموزش پرورش دانست و شروع آزمون‌ها این پایه را از ۱۷ خرداد بیان کرد.

اعمال مدرک دوم فرهنگیان، استخدام معلمان مدارس خرید خدمات، افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی، افزایش تسهیلات وتامین مسکن فرهنگیان بی مسکن و پیگیری اجرای رتبه بندی معلمان برخی از خواسته‌ی فرهنگیان از وزیر آموزش وپرورش در این نشست مجازی بود.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست با اشاره به تاثیر گذاری ویروس کرونا در زندگی مردم گفت: متولیان آموزشی کشور با توانمندی و شایستگی توانستند در این بحران نقش آفرینی کنند.

حاجی میرزایی از ارائه ۲۷ میلیون محتوای تلویزیونی در شبکه آموزش خبر داد وافزود: همچنین اپلیکیشن شاد با هدف ارتباط بین معلم و دانش آموز و تکلیف دهی به دانش آموزان، بیش از شصت در صد از جامعه هدف را زیر پوشش دارد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: در روز‌های آینده پیرو مصوبه ستاد مقابله با کرونا این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار