بانوان فعال فرهنگی و فعال در مقابله با کرونا با نام " خدیجه یاوران" امروز در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی (ص) قزوین گرد هم جمع شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهرانه برپایی مسئول کمیته بانوان فعال در عرصه فرهنگ در مراسم گردهمایی خدیجه یاوران گفت: از نیمه‌های اسفند با توجه به شیوع کرونا بانوان در عرصه‌های جهادی نقش آفرینی کردند و برای تولید ماسک، گان و شیلد وارد میدان شدند.

برپایی افزود: در این عرصه بانوانی که با خیاطی آشنایی داشتند، اعلام آمادگی کردند و روزانه ۱۰۰ دست گان برش زده در منازل آنان برای دوخت تحویل داده می‌شد.

او اضافه کرد: در تولید ماسک هم توانستیم علاوه بر تامین استان در ارسال به استان‌های دیگر موفق عمل کنیم.

برپایی، آموزش غسل بیماران کرونایی، برگزاری ختم عاشورا و فعالیت‌های فرهنگی در فضا‌های مجازی را از دیگر فعالیت بانوان جهادی بیان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: شرافت، کرامت، عظمت و فضیلت از غذاهاو برکات ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: باید در ماه رمضان کاری کرد که این برکات در پایان بماند و لازمه آن داشتن تقوا است.

او اضافه کرد: اگر در روزه داری درست بندگی کرده باشیم در مراسم جشن پایان ماه مبارک رمضان شرکت می‌کنیم و آنجا از رحمت، تقوا و کرامت پذیرایی خواهیم شد.

محمد بیگی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: کرونا باعث تغییر در نظام موجود در حوزه زندگی و سبک زندگی شد و نشان داد که می‌توان بدون هرگونه تشریفاتی، زندگی کرد و به یاد هم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار