نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:حمایت از فعالیت‌های بنیاد نخبگان و دانشجویان نخبه در بالاترین سطح ضروری است.

ضرورت حمایت از فعالیت‌های بنیاد نخبگان و دانشجویان نخبهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال تقویت بنیاد نخبگان هستیم و کارگروهی هم برای پیگیری دغدغه‌های دانشجویان نخبه هم در سطح استان و هم در سطح ملی در دفتر نمایندگی تشکیل شده و این دفتر از امروز تا ۴ سال آینده در اختیار نخبگان خواهد بود.

او با اشاره به اینکه یکی از دلایل وجود مشکلات در بخش اداری پایین بودن فرهنگ مطالبه گری است ادامه داد: متاسفانه نبود فرهنگ مطالبه گری موجب بی رغبتی مدیران برای پیگیری مشکلات شده است.

حجت الاسلام والسلمین فلاحی با اشاره به ضرروت تحقق شعار سال اظهار داشت: از اولویت‌های مهم مجلس یازدهم رفع قوانین دست و پا گیر دولت و روان سازی امور برای فعالان اقتصادی است.

او یادآور شد: منتخبان ملت در مجلس یازدهم پیش از شکل گیری رسمی فعالیت مجلس در فضای مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس، پیگیر مسائل و مطالبات و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف هستند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.