معاون اول رئیس جمهور با انتشار توییتی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ اردیبهشت هرسال همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری عالم وارسته ایرانی به نام روز معلم نام‌گذاری شده است؛ به همین مناسبت امروز بسیاری از چهره‌های معروف سیاسی، ورزشی و هنری و همچنین کاربران در فضای مجازی این روز را تبریک گفته و از زحمات معلمان خود تشکر کرده‌اند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار رشته توییتی این روز را به معلمان تبریک گفت. جهانگیری تعلیم و تربیت را اولین قدم برای رشد و توسعه و معلم را بزرگترین راهنمای این مسیر معرفی کرد.


بیشتر بخوانید: معلمی یک سلوک انسانی است


او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور آموزش و پرورش و آموزش عالی را یکی از مهمترین ارکان راهگشا دانست و آن را مسئولیتی ملی عنوان کرد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط جهانگیری را مشاهده می‌کنید:

" ١) روز معلم بر همه معلمان، استادان و مربیان عزیز مبارک باد. تعلیم و تربیت، منزل اول در راه رشد و توسعه و غلبه بر همه ضعف هاست و معلم بزرگترین راهبر و راهنما.
٢) امروز هم که جامعه باید به سلامت از رویارویی با کرونا بگذرد، نه تنها تاب آوری بلکه راهگشایی نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی در شمار مهمترین مسئولیت‌های ملی است. باز هم این معلمان و استادان و دانش آموزان و دانشجویانند که پرچم آموختن و یادگیری را در همین وضعیت برافراشته داشته اند "

تبریک تویتری جهانگیری به مناسبت روز معلم

تبریک تویتری جهانگیری به مناسبت روز معلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار