فرمانده سپاه خاش گفت: ۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» به همت سپاه و بسیجیان فعال میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: ارزش بسته‌های مواد غذایی ۳۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات و مرغ بوده که افزون‌بر ۶ میلیارد ریال برای این تعداد بسته غذایی هزینه شده است.
وی افزود: با کمک خیران و به همت نیرو‌های سپاه از ابتدای امسال تاکنون افزون‌بر ۴ هزار بسته معیشتی میان محرومان خاش توزیع شده و همچنان این روند تداوم دارد.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: افزون‌بر ۷ هزار خانوار آسیب دیده ناشی از کرونا که در منزل مانده و با تنگی معیشت مواجه بوده با تلاش بسیجیان شناسایی شده‌اند که به تدریج از خدمات حمایتی سپاه در ماه مبارک رمضان برخوردار می‌شوند.

او اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان اقدامات حمایتی که با تلاش خیران، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام تهیه می‌شود برای جلوگیری از موازی کاری‌ها و توزیع عادلانه با محوریت سپاه توزیع می‌شود.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: به همت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزون‌بر ۵۰۰ هزار بسته حمایتی در قالب اجرای رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان شهر‌های استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار