رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: ۲۹۶ نفر تا امروز مورد ابتلای قطعی در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده به ثبت رسیده است.

او افزود:از ۱۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا ۹ مورد در آبادان و ۸ مورد در خرمشهر به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تاکنون، در آبادان ۱۱۶ خرمشهر ۱۵۲ و شادگان ۲۸ مبتلا وجود داشته است، ادامه داد: در روز گذشته یک مورد جدید از فوت در این منطقه وجود داشته، که به ترتیب افراد فوت شده به ۲۲ نفر افزایش یافت.

سلمان زاده گفت:از ۲۲ نفر افراد فوت شده، ۵ نفر در آبادان، ۱۵ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

اوادامه داد: تاکنون ۲۴۳ نفر از موارد مثبت قطعی ما با کسب بهبودی بیمارستان را ترک کردند

رئیس دانشکده علوم پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید به موارد بستری ما افزوده شد و در مقابل هشت نفر از بیمارستان مرخص شدند و در حال حاضر ۱۰۳ نفر مبتلای قطعی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری و تحت مراقبت هستند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.