رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۲۴ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

او اظها کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده که با احتساب این موارد تعداد متوفیان بیماری کرونا در استان به ۵۳ مورد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۳۵۹ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و هم اکنون نیز ۳۱ نفر از مبتلایان در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کریمیان عنوان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به شهرستان ایلام با ۲۴۹ است و شهرستان‌های ایوان با ۷۴ نفر، مهران با ۴۶ نفر، دهلران با ۲۸ نفر، آبدانان با ۲۹ نفر، دره شهر با ۲۲ نفر، چرداول با ۲۱ نفر، ملکشاهی با ۲۰ نفر، سیروان ۱۴، بدره با ۱۳ نفر و هلیلان نیز با ۸ نفر در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارند.

منبع : شبستان

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک دختر
۱۹:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا بدادمون برسه