سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری نخستین جشنواره شهرستانی ورزش در خانه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره ورزش در خانه در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال لطیفی، سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این جشنواره با هدف شکست دادن کروناویروس جدید در زمان قرنطینه در ملایر برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شیوع کروناویروس و توصیه‌ها و دستورالعمل‌های اعلام شده برای ماندن در خانه و ایجاد تغییر رفتاری در سبک تحرک، ورزش و تغذیه از علاقمندان برای ارائه پیشنهاد‌های مختلف خلاقانه شامل ویدئو‌های کوتاه ورزش در خانه، پوستر، Gif، تصویرسازی و ابداع ایده‌های جدید دعوت به عمل می‌آید.

لطیفی ادامه داد: باید زمان ویدئو‌های ارسالی حداکثر ۶۰ ثانیه و با حجم کمتر از ۱۰ مگابایت باشد و درخواست می‌شود شئونات اسلامی و موسیقی مجاز را در ویدئو‌های ارسالی خود رعایت کرده و از طریق شبکه‌های اجتماعی به واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان این شهرستان ارسال کنند تا از سوی کارشناسان مربوطه نسبت به انتخاب فیلم‌های برتر اقدام شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه به سه فیلم برتر این جشنواره جایزه اهدا می‌شود، یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره موارد تهیه شده را به شماره ۰۹۱۲۴۷۱۰۵۹۳ از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

او یادآور شد: در روز‌های ماه پرخیر و برکت رمضان سمن «یاوران زندگی نو» به کمک خانواده‌های بی بضاعت این شهرستان شتافت و ۷۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های بی بضاعت شهرستان ملایر و روستا‌های بخش‌های تابعه توزیع شد.

لطیفی با قدردانی از خیرین تهرانی و ملایری در زمینه تهیه محتویات هر بسته، افزود: این بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن دو لیتری، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، چای، ماکارونی سه بسته، سویا، نمک، رشته پلویی، مرغ، گوشت و بسته بهداشتی شامل مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی هستند و برای تهیه این بسته‌ها از سوی خیران مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار