خدمات‌رسانی در بیمارستان امام علی (ع) فرخ شهر در استان چهارمحال و بختیاری به روال عادی خود بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با تعطیل شدن بخش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) استان، خدمات‌رسانی در سایر بخش‌های این مرکز به حالت عادی بازگشت.

او افزود: با پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام علی (ع) در بخشی مجزا، که در ارتباط جدی با دیگر بخش‌های بیمارستان قرار نداشت، خدمات غیر اورژانسی بیمارستان تعطیل شده بود.

جاوید اضافه کرد: در همین راستا ۵۰ درصد مراجعات بیماران به بیمارستان کاهش یافت و تمرکز بر مراقبت و بهبود حال بیماران کرونایی معطوف شد و ۹۶ درصد این بیماران به طور کامل بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند.

او با بیان اینکه لوازم بهداشت فردی ویژه کارکنان مرکز درمانی تأمین اجتماعی به اندازه کافی تأمین و خریداری شد ادامه داد: این مهم سبب شد تا هیچ یک از کارکنان شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی با کمبودی مواجه نشود و در تماس با بیماران مبتلا به کرونا مصون ماندند و مشکلی در این خصوص شکل نگرفت.

جاوید گفت: بیماران بهبود یافته پس از ترخیص از بیمارستان همچنان تحت مراقبت قرار دارند و با ارسال پیامک‌های آموزشی و تماس‌های تلفنی پیگیر وضعیت سلامت این بیماران هستیم.

او افزود: در مجموع طی دو ماه گذشته هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک، دستکش، گان، شیلد و لباس برای کادر درمان تأمین اجتماعی استان خریداری شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار