دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا استان همدان گفت: ۷۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌ها تولید شده که ۸۰ درصد آن در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر‌ها توزیع خواهد شد.

تولید ۷۰۰ هزار ماسک در ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی زبرجدی، دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، گفت: این ستاد از ۱۹ اسفند ۹۸با تدبیر حجت‌الاسلام شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان به منظور بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اعتماد به جوانان شکل گرفت.

او افزود: این ستاد در قالب ۱۲ کمیته و با بیش از ۲۶ عملیات اجرایی در استان شکل گرفته است که جوانان محلات، بسیجیان، موسسات خیریه، هیئت‌های حسینی همگی در این ستاد مشغول به خدمت هستند، در شهرستان‌ها نیز مسئولیت این ستادها  با ائمه جمعه است.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا در حوزه‌های مختلفی مشغول به کار است، گفت: یکی از اقدامات مهم این ستاد، «تولید گان، کاور و ماسک» است که به همین منظور بیش ۵۰ کارگاه در استان با ۵۰۰ چرخ خیاطی و هزار نیروی انسانی مشغول به کار شدند.

زبرجدی با اشاره به اینکه فعالان در این ستاد همگی جهادی و بدون دریافت مزد مشغول به خدمت هستند، اضافه کرد: در این کارگاه‌ها ۷ هزار گان و کاور تولید شده هم به صورت رایگان به مراکز درمانی استان اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار