امام جمعه نوبران از توزیع ۷۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به منظور اجرای فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه به افراد آسیب دیده در شرایط کرونایی مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه با مشارکت خیرین و گرو‌های جهادی در بخش نوبران ساوه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

توزیع ۷۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان نوبران

حجت الاسلام دادخواه امام جمعه شهر نوبران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تاکنون ۷۰۰ بسته‌ی حمایتی در بین نیازمندان بخش نوبران توزیع شده است.

حجت الاسلام دادخواه افزود: ۶۵۰ بسته‌ی حمایتی دیگر نیز با مشارکت خیرین آماده توزیع است.

یوسف حیدری بخشدار بخشدار نوبران هم گفت: کار شناسایی افراد نیازمند با همکاری کمیته امداد و بسیج با برگزاری جلسات هماهنگی در سطح این بخش انجام شده و اکنون در مرحله توزیع کمک‌ها هستیم.

سروان نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران هم با اشاره به جمع آوری کمک‌ها از خیرین گفت: بسته‌های تهیه شده شامل ۱۵ قلم مواد عذایی است که ارزش ریالی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

رزمایش کمک مومنانه راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه با شروع ماه مبارک رمضان در استان مرکزی با هدفگذاری تهیه ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و توزیع بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی آغاز شد.

اولین مرحله این رزمایش از آغاز رسیدن ماه مبارک رمضان آغاز شد مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار