مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: ۳۵ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی در راستای ساماندهی این بلوار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در روند بازدید شهردار سنندج از عملیات پروژه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در سنندج، گفت: احداث و ساماندهی بلوار‌ها علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها، موجب کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و منظم‌ترشدن تردد شهروندان در سطح شهر می‌شود.

او اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای ارتقاء سیما و منظر و توسعه سرانه فضای سبز بحث ساماندهی و بهسازی حاشیه بلوار‌های احداث شده در سطح منطقه است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: تعدادی از بلوار‌های احداث شده در سنوات گذشته در سطح شهر ساماندهی نشده بود که در این دوره عملیات ساماندهی این بلوار‌ها نظیر بلوار گریاشان، ساحلی و انتظام اجرا شد.

او از آغاز اجرای طرح ساماندهی بلوار نظام مهندسی خبر داد و عنوان کرد: بلوار نظام مهندسی یکی از بلوار‌هایی است که در سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: در راستای ساماندهی این بلوار ۳۵ هزار مترمربع فضای سبز و ۷ هزار مترمربع پیاده رو احداث می‌شود.

او گفت: بعد از اجرای احداث فضای سبز و کف فرش پیاده رو نسبت به برقراری سیستم روشنایی و نصب مبلمان پارکی و ست‌های ورزشی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.