عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: حامی مالی جدید به زودی و در یکی، ۲ روز آینده با ما قرارداد امضا می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص جلسه‌ای که امروز در محل ساختمان این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با حضور حجت نظری و احمد سعادتمند برگزار شد. موضوع جلسه درباره مشکل مالی بازیکنان و پرداخت‌ها بود درباره برنامه‌ها و بدهی‌های خارجی صحبت کردیم.

او درباره اختلافاتی که بین اعضای هیئت مدیره و کادر فنی گفته می‌شود وجود دارد، بیان کرد: تازه ٣ ،۴ روز است که من پیگیر مشکلات این روز‌های استقلال هستم. اولا باید بگویم که من با هیچکسی مشکل ندارم. استعفا دادم و پس از مخالفت با استعفای من، دوباره برگشتم. دلیل استعفای من از زیر کار در رفتن و یا داشتن مشکل با کسی نبود. احساس کردم در نبود من ممکن است شخص جدیدی می‌تواند کار اقتصادی باشگاه را انجام بدهد. انتظار داشتم موسوی به باشگاه برگردد و در این ضعیت اقتصادی به تیم کمک کند.

تا یکی، ۲ روز آینده حامی مالی جدید باشگاه استقلال مشخص خواهد شد

او ادامه داد: روز اولی هم که به استقلال آمدم، شرایط به همین شکل بود و خدا کمک کرد تا با تلاش اعضای هیئت مدیره مشکلات را حل کردیم. امروز هم توافق خوبی به رخ داد و تا یکی، ۲ روز دیگر حامی مالی جدید باشگاه استقلال مشخص خواهد شد.

او درباره غیبت فرهاد مجیدی در جلسه امروز بیان کرد: نمی‌دانم که او با مدیر باشگاه اختلافی دارد یا نه، اما این موضوع را بعید می‌دانم. مجیدی سرمربی تیم است و اگر بازی‌ها بخواهد آغاز شود، طبیعتا مجیدی باید در تمرینات حاضر شود.

خلیل‌زاده درخصوص خروجی جلسه امروز بیان کرد: سعادتمند ۴ میلیارد تومان را از یک مجموعه‌ای به استقلال آورده است. آن هم یه صورت قرض‌الحسنه. مبلغ دیگری هم طی یکی، ۲ روز دیگر تهیه می‌شود. ما هم باید برای حل کردن مشکلات کمک کنیم.

بیرون رفتن اسناد از درون باشگاه به بیرون، ناراحت کننده است

او درخصوص طلب‌های موسوی عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه از استقلال، گفت: یکی از گله‌های امروز من، بیرون رفتن اسناد از درون باشگاه به بیرون است. این یک موضوع ناراحت کننده است. موسوی بعد از آن قرارداد گفته که نیازی به پرداخته هیچگونه خسارتی به او نیستیم.

ادامه لیگ آسیب‌های زیادی را برای بازیکنان به وجود خواهد آورد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ادامه رقابت‌های لیگ هم بیان کرد: ابتدا باید ببینیم فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای ادامه لیگ دارد. چیزی که من می‌خواهم به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال بگویم این است که ادامه لیگ آسیب‌های زیادی را برای بازیکنان به وجود خواهد آورد. خودم این بیماری را گرفتم و مریض شدم. اعتقادی ندارم که اگر بدون تماشاگر بازی‌ها برگزار شود! بازیکنان کرونا نمی‌گیرند. هر کسی این بیماری را بگیرد، به راحتی نجات پیدا نمی‌کند.

تراز مالی باشگاه را از زمانی که من به استقلال آمده‌ام را در اختیار تمامی رسانه ها قرار می دهیم

خلیل‌زاده در مورد بدهی‌های استقلال خاطرنشان کرد: هنوز مبلغ دقیق بدهی‌ها را نمی‌دانم، اما از سعادتمند خواسته ام تراز مالی باشگاه را از زمانی که من به استقلال آمده‌ام مشخص کند تا در اختیار تمامی رسانه‌ها قرار دهیم.

وی درباره دریافت‌های باشگاه از فیفا عنوان کرد: بخشی از این پول‌ها را از طریق ترکیه دریافت کردیم. این پول به پروپچئیچ داده بودیم. البته همچنان از فیفا مقداری طلب داریم و اسناد پول‌های ما موجود است.

نمی‌دانم چه مقدار پول در حساب باشگاه وجود دارد!

خلیل‌زاده درباره موضوع پیش‌خور شدن پول‌های استقلال بیان کرد: من نمی‌دانم چه مقدار پول در حساب باشگاه وجود دارد چرا ما زمان بسیار زیادی حضور نداشته‌ام، اما زمانی که فتح‌الله زاده مدیرعامل شد، ٢ میلیارد بدهکار بودیم و متاسفانه با وجود اینکه از او خواسته بودیم از استقلال نرود، اما ایشان رفتند. سعادتمند، درحال حاضر تلاش می‌کند و پول‌هایی را از طریق دوستانش به استقلال می‌آورد.

او گفت: شخصی وجود دارد و به گفته سعادتمند این شخص به عنوان یک هوادار میخواهد مبلغی را به بازیکنان خارجی پرداخت کند. از نظر من اشکالی ندارد و سعادتمند هم این موارد را چک می‌کند. سلطانی ادعا کرده که این فیش‌ها جعلی است. سعادتمند برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود، این فیش‌ها را به کارشناسان نشان می‌دهد.

منزوی، طی این روز‌ها کمک حال سعادتمند بوده است

خلیل‌زاده درباره غیبت کامران منزوی عضو هیئت مدیره در جلسه امروز گفت: منزوی در یک مجلس عزا شرکت کرده بود و تا جایی که من می‌دانم طی این روز‌ها کمک حال سعادتمند بوده است.

او درباره ماندنش در این باشگاه گفت: در زمانی که من بیمار بودم، شخص وزیر تلاش بسیار زیادی کرد. خدا می‌داند که او چقدر پیگیر مشکلا استقلال است و روزی که من درباره جدایی از استقلال حرف زدم، به دلیل مریضی ام بود و احساس می‌کردم نمیتوانم به تیم کمک کنم. الان یه شخص وزیر پیشنهاد میکنم چند فرد اقتصادی که می‌تواند به استقلال کمک کند، به هیئت مدیره اضافه کند.

اطلاعی درباره مذاکره با امیرقلعه نویی ندارم

خلیل‌زاده درخصوص جدایی احتمالی فرهاد مجیدی در پایان فصل گفت: باور بفرمایید در جریان چنین صحبت‌هایی نیستم. فرهاد را خودم آوردم. اصلا هم نمی‌دانستم که تا به حال در جلسات باشگاه شرکت نکرده است. مطمئن باشید به او زنگ می زنم و درباره این موضوع با او صحبت می کنم. من چیزی درباره مذاکره با امیرقلعه نویی نمی‌دانم و اصلا این موضوع با من مطرح نشده است. با مجیدی برای فصل بعد هم قرارداد داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار