معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره دو گفت: در سال جهش تولید برنامه ریزی‌ها را طوری پیش خواهیم برد تا امکانات زیرساختی برای صنعت گران و تولیدکنندگان عزیز در حد مطلوب فراهم باشد.

او به در حال تکمیل بودن زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و افزود: راه و انرژی‌های مورد نیاز این منطقه تامین شده است و در جهت تقویت این زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم عملیات اجرائی چند پروژه، از جمله عملیات توسعه شبکه برق به طول ۸ کیلومتر و احداث ۴ ساختمان اداری و خدماتی به مساحت ۳ هزار متر مربع آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: در مرحله تجهیز کارگاه و حمل مصالح برای اجرای عملیات آماده سازی معابر اصلی این منطقه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هستیم.

قلندری در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو، راه ورودی این شهرک را نامناسب دانست و از توافق به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی و بهسازی معابر این شهرک خبر داد.

او با اشاره به اینکه فاز اول این بهسازی حدفاصل ورودی تا میدان صنعت آغاز شده است تاکید کرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران را به نحو مطلوب تامین کنیم تا این عزیزان بتوانند در سال جهش تولید بیش از گذشته به اقتصاد کشور و معیشت شهروندان کمک کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.