اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیر خواب ضربان قلب

تعبير خواب ضربان قلب به روايت آنلی بیتون

۱ ـ اگر در خواب ضربان قلب خود را احساس کنید، علامت آن است که باید بیشتر مراقب اعمال و سلامت جسمی خود باشید، زیرا هر دو رو به ضعف هستند.

۲ ـ اگر خواب ببینید نبض کسی را می‌گیرید، علامت آن است که برای کسب لذت دارایی خود را فدا می‌کنید

تعبیرخواب؛ از ضربان قلب و ضیافت تا سال نو و سشوار


تعبیر خواب ضیافت

تعبیر خواب ضیافت به روایت آنلی بیتون
۱ ـ اگر خواب ببینید به مناسبتی در ضیافتی دعوت شده اید، نشانة آن است که دوستان در صدد لطف و محبت به شما هستند.

۲ ـ اگر خواب ببینید در ضیافتی حضور دارید و همراهان شما لباس‌هایی شاد بر تن کرده اند و در بشقاب‌هایی گرانبها غذا می‌خورید، علامت آن است که به هر راهی که قدم نهید منفعت خواهد داشت و دوستان و همراهان شما خرسند و شاد خواهند بود.

۳ ـ اگر خواب ببینید در ضیافت، افرادی ناآشنا و بیگانه شرکت کرده اند روی میز‌ها خالی است، نشانة این است که نو میدی و سوء تفاهم در راه خواهد بود.

تعبیرخواب؛ از ضربان قلب و ضیافت تا سال نو و سشوار


تعبیر خواب سال نو

تعبير خواب سال نو به روايت آنلی بیتون

۱ ـ اگر خواب ببینید در ایام عید به سر می‌برید، علامت آن است که زندگی زناشویی شما با سعادت همراه خواهد بود.

۲ ـ اگر خواب ببینید در ایام عید احساس کسالت و خستگی می‌کنید، نشانة آن است که حرفه و شغل شما در موقعیت نامساعدی قرار خواهد گرفت

تعبیرخواب؛ از ضربان قلب و ضیافت تا سال نو و سشوار


سس

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
سس در خواب‌های ما هیچ تعبیر خاصی ندارد مگر اینکه طعم و مزه اش مطرح باشد و در چنین حالتی است که دارای تعبیر می‌شود. اگر در خواب ببینید سس به غذای خود می‌زنید و آن سس طعم و رنگ و مزه مطلوبی دارد نیکو است و از نعمت و برکت خبر می‌دهد، اما اگر رنگ آن غیر طبیعی و غیر معمول باشد خوب نیست.

مثلا سس مایونز باید کرم رنگ باشد، سس گوجه فرنگی باید سرخ باشد، رب انار باید ترش و تیره باشد حال اگر در خواب دیدید سس مایونز آبی یا سبز است و شما دارید آن را با غذای خویش می‌آمیزید خوب نیست و از غم و رنج خبر می‌دهد و چنانچه زرد باشد رنجوری و بیماری را پیش بینی می‌کند. همین طوراست اگر سس گوجه فرنگی سفید یا کرم رنگ باشد.

سس فلفل به طور کلی در خواب خوب نیست و چنانچه در خواب ببینید فلفل یا سس فلفل یا چیزی که با فلفل آمیخته مصرف می‌کنید خبر از شکست سخت و تلخ کامی و غم و رنج بسیار می‌دهد و اندازه آن به میزان تندی و تیزی فلفل بستگی دارد. سس‌ها اگر ترش و تلخ باشند همچنان خوب نیستند و چنانچه شیرین باشند و به کام خوش بیایند تعبیر خوب دارند. البته سس باید ترش یا تند باشد ولی در خواب کلا ترشی و تندی تعبیر خوبی ندارند.


سشوار

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سشوار در خواب دوست یا کمکی است پر سر و صدا و مزاحم که ضمن مفید بودن و خدمت کردن زیاد حرف می‌زند و زحمت می‌دهد و تصدیع به وجود می‌آورد. اگر در خواب دیدید سشوار دارید چنین کسی به زندگی شما وارد می‌شود. سشوار دستی شخصی است با همین مشخصات با این تفاوت که او به شما مراجعه می‌کند و سشوار پایه دار کسی است با همان خصوصیات که شما نزد او می‌روید و خدمت می‌خواهید.

اگر دیدید سشوار پایه دار و بزرگ در خانه دارید در روز‌های آینده به طبیب مراجعه می‌کنید. اگر دیدید کسی به شما سشوار پایه دار می‌دهد او وسیله آشنایی شما با شخصی می‌شود که می‌تواند خدمتی در جهت منافع شما انجام دهد. اگر شما به کسی سشوار پایه دار دادید شما سبب می‌شوید او با چنین شخصی آشنا شود یا به طبیب مراجعه کند. سشوار دستی خدمتکار یا دوستی است که به خانه شما می‌آید و زیاد حرف می‌زند و تصدیع می‌دهد.

تعبیرخواب؛ از ضربان قلب و ضیافت تا سال نو و سشوار

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.