رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت:بیش از ۲۱ هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در البرز صادر شد.

گواهینامه بیش از 21هزار مهارت فنی و حرفه ای درالبرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدرضا زیدی، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: ۴۱ هزار و ۸۶ نفر در سال گذشته در آزمون تعیین صلاحیت شرکت کردند که از این تعداد، ۲۱ هزار و ۵۰۵ نفر نمره قبولی را کسب و گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای برای آنان در استان صادر شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای البرز افزود: آزمون‌های این اداره کل شامل آزمون‌های مراکز ثابت، بخش خصوصی (آموزشگاه‌های آزاد)، تیم‌های سیار و صنایع، زندان و پادگان، تفاهم نامه‌ها و کارگران صنعت ساختمان است که در دو بخش تئوری و عملی صورت می‌گیرد.

زیدی افزود: رسالت اصلی ما، آموزش، تکمیل و ارتقاء مهارت است و طبق آموزش‌های صورت گرفته، سنجش و ارزیابی صورت می‌گیرد.

او گفت: بیشتر آزمون‌های این استان به صورت آنلاین در سایت‌های آزمون الکترونیکی اداره کل برگزار شده است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز افزود: حدنصاب قبولی جهت دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای، کسب حداقل نمره کتبی ۵۰ و حداقل نمره عملی ۷۰ است.

گفتنی است اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  البرز با بیش از ۳۸۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۸ مرکز دولتی، به ارائه آموزش‌های مهارتی در استان می‌پردازد.

انتهای پیام / خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.