فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۴ هزار لیتر مواد شوینده غیر بهداشتی با برند جعلی در بازرسی از ۲ انبار در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان روز گذشته در راستای طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی موفق به شناسایی ۲ انبار تهیه و تولید مواد شوینده تقلبی در سنندج شدند.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات که با همکاری نماینده اداره صنعت معدن و تجارت و با هماهنگی مراجع قضائی به مرحله اجرا گذاشته شد، حدود ۴ هزار لیتر مواد شوینده غیر بهداشتی با برند‌های جعلی کشف شد.

او ادامه داد: قرار بود این مواد شوینده در بین واحد‌های صنفی در سنندج و شهرستان‌های تابعه توزیع شود که توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آزادی افزود: در انبار دیگر از این ۲ متهم دستگاه‌های چاپ برند‌های جعلی و مقادیر قابل توجهی لیبل‌های جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مراجع قضائی انبار‌ها توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب و اموال کشف شده به همراه دستگاه‌های مرتبط تحویل نماینده اداره صنعت معدن وتجارت شد و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.