رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا به هزار و ۶۲۵ سوال مشاوره‌ای دانش آموزان به صورت آنلاین در این مرکز پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نورالله شیخ پور، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز شیوع ویروس کرونا از طرق فضای مجازی و همچنین به صورت تلفنی و در صورت لزوم با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری، برنامه‌ها و خدمات متعددی به دانش آموزان از سوی مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارائه شده است.

او افزود: با توجه به پروتکل‌های ارائه شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی در خصوص ارتباطات بین فردی و همچنین تعطیلی مدارس، مرکز مشاوره اداره کل از طریق ربات خودکار پاسخ گو و همچنین راه اندازی ۲ وب سایت آموزشی خبری، ۲ اپلیکیشن اندرویدی و تهیه بروشور و تدوین مقالات روانشناختی اقدام به ارائه آموزش و پاسخ گویی به والدین، دانش آموزان و همکاران حوزه مشاوره کرده است.

شیخ پور تصریح کرد: در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا به هزار و ۶۲۵ سوال که به صورت آنلاین از سوی دانش آموزان سراسر استان ارسال شده بود، پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار