چاپ دوم مجموعه شعر «پریزاد» اثر سارا جلوداریان در انتشارات شانی منتشر خواهد شد.

سارا جلوداریان شاعر، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم همان مجموعه شعرم با عنوان «کهربا» بود که چندی پیش منتشر شد. یکی از کتاب هایم با عنوان «پریزاد» هم برای چاپ دوم آماده می‌شود. این کتاب تقریباً ۹۰ درصد سروده هایم را از آغاز تاکنون در بر می گیرد.

او افزود: چاپ نخست کتاب «پریزاد» را انتشارات تکا (توسعه کتاب ایران) منتشر کرد. در دوره‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آثار ۱۰۰ داستان نویس و ۱۰۰ شاعر را در قالب کتاب‌های شکیلی منتشر کرد. بنا به دلایلی روند کار این انتشاراتی منقطع شد و دیگر کتاب جدیدی منتشر نکردند و تجدید چاپ‌ها را هم ادامه ندادند.

جلوداریان ادامه داد: به لطف خداوند و مخاطبان کتاب «پریزاد» که حدود ۳۰۰ صفحه بود، با استقبال مخاطبان همراه شد. این کتاب به همراه کتاب کهربا از کتاب‌های دلخواهم هستند. سه چهار سال برای انتشار مجدد آن تلاش کردم و با دفتر نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای واگذاری مجوز انتشار کتاب صحبت کردم. آن‌ها هم مهربانانه و بدون هیچ سنگ اندازی مجوز انتشار کتابم را به خودم واگذار کردند.

او بیان کرد: من هم تجدید چاپ کتاب «پریزاد» را به انتشارات شانی سپردم. مدیر مسئول آن مجید صالحی از شاعران و ترانه سرایان کشورمان است و از جمله انتشاراتی‌های تخصصی شعر و ترانه به شمار می‌رود. قرار است پس از عبور از شرایط کرونایی کشور و رونق کسب و کار‌ها این کتاب منتشر شود. احتمالاً اواسط تابستان یا اوایل مهر ماه کتاب پریزاد منتشر و در بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار