در این روز‌ها که کرونا همه ما را درگیر کرده در زندگی عد ه‌ای تاثیر بیشتری گذاشته است و کار و کاسبی شان را کساد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  در این روز‌ها که کرونا همه ما را درگیر کرده  در زندگی عد ه‌ای تاثیر بیشتری گذاشته است و کار و کاسبی شان را کساد کرده است. یکی از این گروه خواربار فروشان  هستند که به علت وجود کرونا مدتی درب مغازه هایشان بسته بوده.

محمدزاده یکی از خوار و بار فروشان طبس در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان  بیرجند، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ،  مغازه ام به دلیل نزدیکی به امامزاده مجبور به تعطیلی مغازه شدیم.

او با بیان این که با بسته شدن مغازه اجناس زیادی فاسد شد افزود: با توجه به مخارج زندگی مدتی است اقدام به بازگشایی مغازه کرده ایم، اما به دلیل محدود بودن عبور و مرور در این منطقه درآمد‌ها بسیار پایین است.

محمدزاده با اشاره به این که ملک مغازه استیجاری می‌باشد عنوان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا معمولاً دو نیروی کارگر در مغازه حضور داشتند، اما اکنون مغازه بدون کارگر مدیریت می‌شود.

مدیر مغازه خواربار در طبس تصریح کرد: ۴ سال است که به صورت نوپا کار خود را شروع کرده ام و اخیراً بار اقساط مغازه کم شده بود که با شیوع این ویروس مجدداً اوضاع عوض شد.

او با اشاره به جلساتی که هر ساله توسط اتاق اصناف، وزارت صنعت و معدن و فرماندهی نیروی انتظامی برای توجیه مغازه داران اطراف امامزاده در جهت رعایت مشتری مداری و اخلاق مداری برگزار می‌ شود، خواستار این شد که این نهاد‌ها اکنون نیز به اوضاع آن‌ها رسیدگی کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
انقدر گرونه که حالا حقشونه بکشن
یه روز مردم واس گرونی نمیتونن بخرن یه روزم اونا نتونن بفروشن چی میشه