سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با راه اندازی مجتمع گردشگری مروارید آزادی نیر برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از روند اجرای مجتمع گردشگری مروارید آزادی نیر گفت: این مجتمع گردشگری شامل هتل ۵ ستاره، آبدرمانی و مراکز تفریحی و ورزشی است که بهره‌برداری از آن زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری را در استان فراهم می‌آورد.

او با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال ۹۷ بیان کرد: از آغاز اجرای این پروژه با تسهیلات حمایتی ارائه شده در کنار آورده خود سرمایه‌گذار شاهد پیشرفت مناسب در اجرای این مجتمع هستیم.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مجموعه آبدرمانی این مجتمع با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا بوده و تا پایان سال ۹۹ به بهره‌براری می‌رسد.

کیسان تصریح کرد: هتل ۵ ستاره این مجتمع که در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد پیش‌بینی شده تا سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده و آماده پذیرش مسافران و گردشگران ورودی به استان شود.

او حجم کل سرمایه‌گذاری انجام شده در این مجتمع را ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: تاکنون ۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به مجموعه آبدرمانی این مجتمع ارائه شده است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: با افزایش میزان پیشرفت فیزیکی هتل این مجتمع تسهیلات حمایتی به این مجموعه نیز افزایش می‌یابد.

کیسان با اشاره به اشتغالزایی این مجموعه گفت: در مجموع با راه‌اندازی این مجتمع برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.