معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان گفت: مشکل کمبود و توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان برطرف شده‌است.

بتول سعیدی‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان اظهار داشت: روزانه ۶هزار تا ۱۲ هزار عدد کپسول گاز مایع بین جایگاه‌های عرضه گاز در آبادان توزیع می‌شود.

سعیدی زاده با بیان اینکه کمبودی در توزیع گاز مایع در جایگاه‌های پخش گاز مایع در آبادان وجود ندارد افزود: به دلیل محدودیت ایجاد شده در زمان کنترل ویروس کرونا ماشین‌های حمل و توزیع گاز در مناطق آبادان تردد نداشتند که این امر برای مدتی موجب کمبود گاز مایع شد.

او  با اشاره به این موضوع که کمبودی در توزیع گاز مایع در جایگاه‌های ۱۲گانه آبادان وجود ندارد افزود: در حال حاضر مصرف گاز مایع نسبت به ماه‌های گذشته به دلیل گرم شدن هوا و کاهش تردد خودرو‌هایی که از گاز مایع استفاده می‌کنند کاهش یافته است.

بسیاری از خانواده‌های آبادانی همچنان از سیلندر گاز مایع برای پخت‌وپز استفاده می‌کنند.

هزینه بالای لوله‌کشی گاز و اجرا نشدن شبکه گازرسانی در برخی مناطق شهر آبادان از جمله علل استقبال کم شهروندان آبادانی از دریافت اشتراک شبکه گاز شهری عنوان شده است.
منبع: ایرنا
انتهای  پیام / ش  ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امید شما بچه های مردم رو سرکلاس درس فرستادید بعد میگین ماشین بخاطر کرونا نبود دست بردارید از این کارهاتون.
۰۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما بچه های مردم رو سرکلاس درس فرستادید از شش ساله به بالا بعد میگین بخار کرونا ماشین پخش گاز نداشتیم. پس این سه چرخها و وانت ها گاز رو برای کی میبرن. شهری که معدن گاز و نفتته. لوله کشی هم متری ۹۰خزارتومنه مردم از کجا بیارن.