به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه از ۱۹ فروردینماه طی ۱۰ روزه کاری گذشته هفت هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی از سوی مددکاران با مددجویان بهزیستی استان سمنان برقرارشده است، گفت: هدف از اجرای این طرح رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مددجویان برای عدم مراجعه حضوری در ادارات و رعایت فاصلهگذاری فیزیکی است.
او افزود: طی مدت مذکور در شهرستانهای گرمسار ۶۷۴، آرادان ۲۲۱، سرخه ۳۱۰، سمنان یک هزار و ۴۶، مهدیشهر ۳۴۰، دامغان یک هزار و ۵۰، شاهرود سه هزار و ۶۰ و میامی ۴۰۰ تماس با مددجویان به ثبت رسیده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه مددکاران دولتی، بخش خصوصی و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی در این طرح همکاریهای لازم را داشتند، ابراز داشت: با شیوع بیماری ویروس کرونا بهزیستی تلاش کرد تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی خدمات لازم را به مددجویان خود ارائه دهد که این تماس تلفنی ازجمله آنها است.
ایزد پور با بیان اینکه این فعالیتها در قالب کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار برای همه استانها تشکیل و اجرایی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف بهزیستی حمایت از افراد آسیبپذیر جامعه محسوب میشود لذا تلاش شد تا با در نظر گرفتن تمهیدات لازم مددجویان کمترین مراجعه را داشته باشند.
او افزود: در تماسهای تلفنی مددکاران میکوشند تا مشکلات مددجویان را برطرف کنند که باید گفت این افراد همگی دورهدیده و برای خدمت گذاری به اقشار آسیبپذیر جامعه همواره آماده هستند.
انتهای پیام / ر