رئیس کل دادگستری استان فارس دستور داد تا هرچه سریع‌تر مشکل فاضلاب شهر صدرا حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس موضوع رهاسازی فاضلاب شهر صدرا را به‌ عنوان یکی از موضوعات مهم برشمرد و اظهار کرد: چنانچه پس از تحقیقات کارشناسان، دستگاهی به‌عنوان مقصر در این موضوع معرفی شود، با آن دستگاه برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد که این موضوع ادامه‌دار شود.

او با بیان اینکه مدتی پیش دادستانی استان بازدید‌هایی را از تصفیه‌خانه‌های مختلف شهر از جمله شهر صدرا و سلطان‌آباد انجام دادند، گفت: در این رابطه ادعایی مطرح شد که براساس آن فاضلاب شهر صدرا موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان منطقه و همچنین آبیاری اراضی کشاورزی منطقه شیراز شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: براساس اعلام نظر علوم پزشکی، فاضلاب شهر صدرا تا منطقه جوادیه سرریز شده و وارد قنات‌ها می‌شود که این امر یک تهدید جدی علیه سلامت شهروندان خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: همچنین در صورت عدم رفع این معضل، نه‌تن‌ها شاهد تهدید بهداشت عمومی که شاهد بروز بیماری‌های مختلف خواهیم بود.

او بیان کرد: پیگیر این هستیم که این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود و برخورد قانونی با مقصران امر، بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: مجموعه دادگستری و دادستانی رفع این مشکل را به‌عنوان اولویت اصلی اعلام کرده و از دستگاه‌های مربوطه خواستار حل این معضل هستند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار