مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: به منظور گرامیداشت مقام معلم از فرهنگیان نمونه این شهرستان تقدیر شد.

 ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با گسترش شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش به صورت مجازی توسط معلمان ادامه پیدا کرد و همکاران ما جلوه‌های بدیعی از هنر آموختن را به تصویر کشیدند.

او افزود: آموزش مجازی برای معلمان و دانش آموزان چالش‌هایی داشت که با بهره برداری از نرم افزار شاد و ایجاد محیط اخصاصی امن برای دانش آموزان و معلمان جهش بزرگی در راه آموزش بوقوع پیوست.

منگشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های معلمان در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: تدریس در خارج از فضای مدرسه وقت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و این فداکاری دیگری بود که همکارانمان در این شرایط سخت نشان دادند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در پایان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های فرهنگیان نمونه منطقه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تقدیر کرد.

از کیانوش صحنعلی و محسن زمانی به عنوان معلم نمونه استانی، ولی الماسی، فرخنده کیخایی، مریم فریدون نژاد، نوراله تامرادی، گلی قیصری، آرزو بهمئی، فوزیه کریمیان، اکبر خواجه پور، شهریار امانی، پریسا زنگنه کورکی، کبری لطفی، فرامرز ملایی به عنوان معلم نمونه منطقه و یوسف تقدس کیش، حیدر رحمانی، محمود بردبار، بهمن اکبری نژاد و منیژه خادمی به عنوان معلم فداکار منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.