مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: همه ۲۳ خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با اجرای آموزش‌ها و جلسات توجیهی توانستیم همه ۲۳ خدمات این شرکت را به صورت الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه دهیم.

او افزود: این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا به علت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، همه خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری و مجازی منتقل کرد و در این راستا با اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی از مردم و مشترکان خواست تا از این درگاه‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در همین راستا این شرکت اقدام به گسترش خدمات خط تلفنی ۳۴۱۴ کرد و مشترکان پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات، درخواست‌ها و شکایات، می‌توانند با کارشناسان امور مشترکان ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت کنند.

حسین اکبر افزود: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکان ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت است که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

او تصریح کرد: هم اکنون سامانه‌های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان شش درگاهی است که آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، از مردم درخواست کرد تا با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه‌های ارتباطی مطرح و پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.