کادرفنی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاریخ اعلام شده مخالف است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا درحالی قرار است به میزبانی بحرین از تاریخ ۱۶ سپتامبر تا ۳ اکتبر (۲۶ شهریور تا ۱۲ مهر) برگزار شود که قرار است قرعه کشی این رقابت‌ها تا حدود یک ماه دیگر انجام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و کادرفنی مخالف برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ اعلام شده هستند و قرار است عبدی پس از بازگشت به ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال و ... صحبت کند.

محمدرضا مهدوی، مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: سلامتی بازیکنان و اعضای تیم مهم‌تر است و ارجعیت دارد. با سرمربی تیم که صحبت می‌کردم، او نیز مخالف برگزار بازی‌ها در این تاریخ بود، زیرا می‌تواند برای بازیکنان خطرات زیادی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: نقش محوری رفیق ساکت در تصمیم گیری‌های تیم ملی نوجوانان


او افزود: مخالف برگزاری بازی‌ها در این تاریخ هستیم، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را گرفته است. پس از بازگشت عبدی از اسپانیا درباره موضوعات مختلف صحبت خواهیم کرد.  

مهدوی درباره شروع تمرینات و اردو‌ها اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لغو شده است، اما در آینده‌ای نزدیک تمرینات را آغاز می‌کنیم و آماده مسابقات خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار