طرح بهارانه کتاب١٣٩٩ از ۲۰تا۳۰ اردیبهشت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کتابفروشی‌های استان تا ۱۶ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ اقدام کنند.

او افزود: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

رمضانی با اشاره به این که سقف مجاز خرید کتاب برای هر نفر را در این دوره ۱۵۰هزار تومان اعلام کرد و افزود: خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، علاوه بر کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا گفت: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.