حبیب‌الله خجسته پور گفت: برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال در استان سمنان تدوین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده با اشاره به اینکه وزارت کشور ۳۰ اولویت در حوزه اقتصادی را به استان‌های کشور برای تحقق شعار سال ابلاغ کرده است، گفت: برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال در استان سمنان تدوین شود.

او با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال زودبازده به‌عنوان یک فعالیت اولویت‌دار تصریح کرد: شیوع کرونا عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه اقتصادی در سراسر کشور ایجاد کرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه رفع این عقب‌ماندگی‌ها با تلاش ویژه و مضاعف دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان در دستور کار است، گفت: تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به اجرا و تکمیل طرح‌های اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان است.

خجسته پور با اشاره به اینکه با عزم ملی و اقدام جهادی می‌توان برای رونق و آبادانی روزافزون در کشور تلاش کرد، گفت: همایش استانداران سراسر کشور به‌زودی برگزار می‌شود و پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان برای جهش تولید در قالب مشخص و عملیاتی در این همایش مطرح و تبادل‌نظر خواهد شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.