لزوم اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش برای ادامه آموزش دانش آموزان در مدارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با توجه به شیوع کرونا هماهنگی‌ها برای ادامه آموزش دانش آموزان در مدارس باید با مجوز از ستاد کرونا استان و وزارت آموزش و پرورش باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ارائه آموزش مجازی در ایام شیوع کرونا گفت: خوشبختانه با هماهنگی و زحمات کادر آموزشی هیچ گاه آموزش در این ایام تعطیل نشد و صداوسیما نیز در این ایام همکاری خوبی در جهت ارائه آموزش‌های درسی مناسب داشت. 

او افزود: یکی از چالش‌های حوزه آموزش در این روز‌ها تهیه امکانات سخت افزاری برای تدریس معلمان و استفاده زیاد دانش آموزان از فضای مجازی است که حوزه تربیتی باید به فکر رفع مشکلاتی باشند که از طریق حضور دانش آموزان در فضای مجازی به وجود می‌آید.

خجسته پور با اشاره به نزدیکی به هفته تقدیر از معلمان اظهار داشت: باتوجه به شرایط کشور باید تلاش شود ضمن تقدیر از مقام معلم، مراسمات با حداقل حضور افراد انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به پیشنهاد حضور عوامل اجرایی مدارس سه روز در هفته در مدارس گفت: حضور عوامل اجرایی مدارس سه روز در هفته مانعی از نظر این جلسه ندارد، اما باید مجوز‌های لازم را از ستاد کرونای استانی و وزارت آموزش و پرورش کسب کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.