مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: طی ۲ سال تعداد ۴۵۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در این استان احداث خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فرهنگیان استان فارس، گفت: مسکن یکی از دغدغه‌های اقشار مختلف مردم خصوصا فرهنگیان است و امروز با نگاه مطلوبی که به این بخش وجود دارد، امیداوریم بخشی از نیاز جامعه فرهنگیان به مسکن، با اجرای طرح اقدام ملی مرتفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نیاز فرهنگیان به مسکن بیش از این است از پیش‌بینی انجام شده است، افزود: از مجموع ۴۵۰۰ واحد پیش‌بینی شده، ۱۰۰۰ واحد در شهر شیراز و مابقی نیز در سایر نقاط استان فارس احداث خواهد شد.

اسماعیلی گفت: با توجه به اینکه احداث واحدهای مسکونی ویژه فرهنگینان در قالب یک طرح ملی انجام می شود، تلاش می‌کنیم تا با هم افزایی و در اختیار گذاشتن امکانات موجود نظیر زمین مناسب، به تحقق و گسترش این مهم کمک کنیم.

او با اشاره به اینکه امروز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهرجدید صدرا آغاز شد، گفت: همزمان با این اقدام، در هر یک از شهرستان‌های پاسارگاد و قیروکارزین نیز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه در آینده کار ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان در دیگر نقاط این استان آغاز خواهد شد، گفت: برای تحقق این طرح تسهیلات مناسبی از سوی بانک‌های ملی و مسکن پیش بینی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هزینه احداث واحدهای مسکونی از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی متناسب با متراژ هر واحد تامین خواهد شد و این امیدواری وجود دارد که ظرف مدت ۲ سال، واحدها آماده تحویل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار