سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: باید ضعف‌های عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان شناسایی و رفع شود تا کیفیت آموزشی نیز افزایش یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان در مصلای نماز جمعه، گفت: اگر برنامه‌های که در نشست شورای آموزش و پرورش تصویب می‌شوند با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و گام‌های معین و در بازه زمانی مقرر در جهت بالا بردن کیفیت آموزشی دنبال شوند، به نتایج دلخواه خواهیم رسید.

او بر لزوم تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی وضعیت آموزشی دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته و ۱۵ سال اخیر تاکید کرد و اظهار داشت: با تشکیل این کمیته در عملکرد آموزش و پرورش بازنگری و ضعف‌های موجود شناسایی می‌شود تا برای سال‌های آینده برطرف شوند.

بن عباس تصریح کرد: همه برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان در تلاش هستیم، اما اگر به برنامه‌های ارائه شده جامه عمل پوشانده نشود، به اهداف مدنظر نخواهیم رسید، ضمن اینکه باید تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل به صفر برسد، چراکه بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی این موضوع زیبنده برای نظام و شهرستان نیست.

این مقام مسئول بیان داشت: به منظور نوسازی و ساماندهی ساختمان مدارس باید کمیته تشکیل شود تا تعداد کلاس‌های مورد نیاز برای آموزش و پرورش را شناسایی و اعلام کند تا علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان، از پتانسیل‌های استانی جهت رفع نیاز‌ها استفاده شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار کرد: نیاز است که دانش‌آموزان نیازمند با نوع نیاز خود و خانواد‌هایشان شناسایی شوند تا در قرارگاه مواسات نیز مورد بررسی و حمایت قرار گیرند، ضمن اینکه در اجرای درست پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های آموزشی و اجرای آزمون‌های حضوری دانش آموزان باید دقت بالایی بکار رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار