محمدامین حقیقت گفت: به مناسبت ماه رمضان و همزمان با روز هشتم این ماه بدهی دو هزار نفر به مراکز خرید استان سمنان تصفیه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدامین حقیقت معاون دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با بیان اینکه طرح قرار هشتم در سطح استان سمنان برگزار شد، گفت: در این طرح خادم یاران آستان قدس رضوی در تاریخ هشتم هر ماه قمری یک کار خیر را انجام می‌دهند.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا و اوضاع اقتصادی کشور، خادم یاران آستان قدس رضوی در استان در هشتم ماه رمضان هر کدام به یک مرکز خرید در محله‌های کم برخوردار مراجعه می‌کنند و بدهکاری یکی از افرادی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند پرداخت می‌کنند.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان تصریح کرد: در این طرح بدهی دو هزار نفر از افراد در سطح استان سمنان به مراکز خرید، همزمان با روز هشتم ماه رمضان پرداخت شد.

حقیقت گفت: هدف این طرح استفاده از ظرفیت خیران در رفع مشکلات مالی مردم به خصوص نیازمندان است که امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم و خادمیاران رضوی همراه شود همچنین علاقمندان به حضور در این طرح می‌توانند به دفاتر آستان قدس در شهر‌های استان مراجعه کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.