فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌های گروهی پوستر، تصویرسازی و عکاسی گروه هنری رسم تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌های گروهی پوستر رسمینه، تصویرسازی ترسیم و عکاسی لحظه از سوی گروه هنری رسم تمدید شده است.
او افزود: این فراخوان که دی ماه پارسال منتشرشده بود و قرار بود این نمایشگاه‌ها در فروردین و اردیبهشت امسال  برگزار شود که با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، این برنامه به تعویق افتاد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: بر اساس اطلاعیه جدید گروه هنری رسم، فرصت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان تیرماه امسال تمدید شده است.

قاسم مصفا افزود: ظرفیت این نمایشگاه‌ها محدود و شرایط سنی آزاد است، محدودیتی نیز در سبک و اجرای آثار وجود ندارد.

او گفت: تکنیک آثار آزاد است و هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان افزود: هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر یک میلیون ریال است و ابعاد آثار پوستر ۵۰ در ۷۰ و ابعاد آثار تصویرسازی و عکاسی ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب یا شاسی، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده است و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت.

قاسم مصفا گفت: نمایشگاه‌های گروهی پوستر رسمینه، تصویرسازی ترسیم و عکاسی لحظه از سوی گروه هنری رسم و با نمایشگاه گردانی زینب‌السادات حسینی‌نسب و سمیرا صفاری برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۶۶۴۶۵۸۸۱ و ۰۹۱۲۷۹۹۰۴۵۳ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.