برخی افراد قصد دارند با لابی به صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۲ ماه از استعفای محمد حسن انصاری فرد از پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت مهدی رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی فعالیت می‌کند.

هیئت مدیره سرخ‌ها نیز درحال حاضر با حضور علی رغبتی، مهرداد هاشمی و رسول پناه ۳ نفره است و همین مسئله باعث شده افراد مختلفی به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه معرفی شوند. البته با وجود تلاش‌های زیاد تا کنون به نتیجه‌ای دست نیافتند.


بیشتر بخوانید: خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند


گفته می‌شود برخی افراد مشغول لابی هستند تا به این سمت برسند. باید دید وزارت ورزش و جوانان در پایان چه کسی را به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد کرد.

گفته شده بود علی پروین، محمد دادکان، نژاد فلاح، درویش و ... در آستانه حضور در پرسپولیس هستند که البته این موضوع خیلی زود تکذیب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی پروین آخه میخواد چیکار کنه؟ لابد محمدشم میشه سرپرست علی پروین اگر در نقش یه پیشکسوت که اعتبار زیادی بین بقیه پیشکسوتا داره باقی بمونه واسه خودشم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوست گرامی
علی اقا از همه دلسوزترواز هر جهت بهترهستندوبا دیگران قابل مقایسه نیستند.سایریت امثال دادکان وغیره فقط به فکر جیب خودشان هستندقبلا ثابت شده است
آخرین اخبار