بررسی عملکرد یک‌ساله اداره ورزش و جوانان رامهرمز

اداره ورزش و جوانان رامهرمز طی سال گذشته اقدامات مختلفی برای توسعه ورزش در شهرستان انجام داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیومرث اقلیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز گفت: در اداره ورزش و جوانان رامهرمز طی سال گذشته اقدامات مختلفی برای توسعه ورزش شهرستان انجام گردید.

او افزود: از جمله اقدامات   اداره ورزش و جوانان رامهرمز افتتاح و راه‌اندازی نورافکن‌های زمین چمن شماره یک پس از ۳۰ سال‌، تجهیز همه سالن‌های ورزشی به سیستم سرمایشی که ۳۰ دستگاه کولر خریداری و نصب شد، افتتاح چمن مصنوعی شهید عبدالحمید دهدشتی زاده و افتتاح زمین چندمنظوره ساحلی (فوتبال، والیبال، کبدی) بود.

اقلیمی بیان داشت: همچنین کلنگ زنی خانه رزمی به مساحت ۶۰۰ مترمربع (خانه کاراته)، تجهیز تعدادی از مدارس و پایگاه‌های بسیج به میز تنیس و میز فوتبال دستی، افتتاح سالن چندمنظوره کوی طالقانی ۳ و چمن طبیعی، تجهیز و بازسازی رختکن‌های استادیوم تختی رامهرمز،  تجهیز، تکمیل و راه‌اندازی خوابگاه شهدای مدافع حرم، تأمین اعتبار ۵ چمن مصنوعی با همکاری سازمان برنامه‌وبودجه و اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری رامهرمز و پیگیری و احیا زمین ۳ هکتاری پس از ۱۱ سال بلاتکلیفی برای ساخت مجموعه ورزشی، تفریحی با ۵ سالن ورزشی و یک زمین چمن انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز  تصریح کرد: این اداره شروع به کار مجدد برای راه‌اندازی پیست چمن شماره یک استادیوم تختی رامهرمز و درختکاری در محوطه استادیوم تختی رامهرمز را انجام داد.

این مقام مسئول در پایان از همه ورزشکاران، پیشکسوتان، جوانان، هیات‌های ورزشی، خیرین و افرادی که در حیطه ورزش این شهرستان تلاش و مساعدت کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.