معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر برای ثبت‌نام از کاندیدا‌ها جهت شرکت در مجمع هیئت‌های شنا، انجمن‌های ورزشی، اسکواش و جودو فراخوان داده‌ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:  با توجه به شیوع کرونا ویروس بهبود پیدا کند و اجازه برگزاری مجامع از سوی مسئولان ذیربط به ما داده شود، این مجامع در اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای برگزاری هستند تا هر چه سریع‌تر روسای هیات‌ها مشخص شوند و کار این هیئت‌ها با برنامه‌ریزی بهتر پیش برود. 

او بیان داشت: تلاش ما این است که مجامع چهار هیئت از این شش هیات را پس از ماه مبارک رمضان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی برگزار کنیم و به فدراسیون‌های مربوطه نیز اعلام کرده‌ایم.

نصیری افزود: برنامه‌ریزی صحیح، پویایی و همسو بودن هیئت‌ها با برنامه‌های اداره‌کل ورزش استان، برای ما بسیار اهمیت دارد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: مهلت ریاست روسای هیئت‌های انجمن‌های ورزشی، جودو، بدمینتون، ناشنوایان، ژیمناستیک، دو و میدانی، تکواندو، والیبال، پزشکی ورزشی، شنا و تنیس به پایان رسیده است که باید مراحل ثبت‌نام از کاندیدا‌ها و تایید صلاحیت آن‌ها انجام شود تا بتوانیم روسای این هیات‌ها را نیز تعیین تکلیف کنیم. همچنین از این تعداد هیئت، برگزاری مجمع شنا در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.