فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شبکه تروریستی تجزیه‌طلب، خلقی در شهرستان شادگان منهدم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در نیمه دوم سال ۹۸، شبکه تروریستی تجزیه‌طلب خلقی در شهرستان شادگان اقداماتی از جمله به شهادت رساندن سرگرد عبدالحسین مجدم فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن درجه دار نیروی انتظامی پاسگاه خنافره، تیراندازی به سمت مقر‌های سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت‌های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و.. در کارنامه شوم خود داشتند.

او به شناسایی اعضای این باند با تلاش کار اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان بیان داشت: این گروهک بعضا اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کردند، و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اقدامات ویژه موفق شدند ۸ نفر از اعضای شبکه تروریستی تجزیه‌طلب خلقی را شناسایی کنند.

سردار عباس زاده با اشاره به هماهنگی با دادستان شهرستان شادگان و دستگیری متهمان در مخفیگاهشان و اعتراف آن‌ها به بزه انتسابی، تصریح کرد: مرتبطین به شبکه تروریستی تجزیه طلب خلقی شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.