معاون پرورشی و تربیت بدنی مهاباد از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان و تجلیل از روزه اولی‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: در سال تحصیلی جاری به علت تعطیلی مکرر مدارس و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری مراسم جشن‌های تکلیف و شکوفایی فراهم نشد، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مهاباد اقدام به طراحی و پیاده سازی پویش خانوادگی جشن شکوفایی و تجلیل از روزه اولی‌ها کرده است.

او افزود: ورود به سن تکلیف برای دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از نقاط طلایی و عطف زندگی شان محاسبه می‌شود و یادگاری ارزشمندی که دانش آموزان با شرکت در جشن‌های عبادت در مدارس با خود همراه می‌کنند توشه زندگی شان خواهد بود.

رحمانی با بیان اینکه این پویش شبیه سازی جشن عبادت و شکوفایی و نیز تجلیل از روزه اولی هاست که در نوع خانوادگی و درون خانه‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این جشنواره خانواده‌های دانش آموزان (دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه هشتم) جشنی شبیه جشن عبادت مدرسه‌ای طراحی و ورود فرزندشان به سن تکلیف و تشرف به عبادت را گرامی می‌دارند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مهاباد زمان شرکت در این پویش را از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: هر خانواده می‌تواند یک عکس از جشن شکوفایی یا مراسم سحر یا افطار روزه اولی‌ها را به آدرس https://eitaa.com/jashne۹۹ ارسال کنند.

از سه خانواده برتر و برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.