رئیس کل دادگستری استان اردبیل از ارائه خدمات قضایی به شهروندان با رعایت پروتکل بهداشتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه ملاقات مردمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل تلاش می‌کند تا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، خدمت رسانی و ارائه خدمات قضایی به شهروندان را به نحو مطلوب انجام دهد.

او از افزایش ۲۰ درصدی ابلاغ اوراق قضایی الکترونیکی در سال ۹۸، هم اکنون حدود ۹۰ درصد اوراق قضایی در استان اردبیل به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با ارائه پیشنهادی درباره مدیریت پرونده‌های قضایی پس از فروکش کردن بیماری ویروس کرونا گفت: ضروری است با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده تدابیری درباره تشکیل پرونده‌های مالی از جمله چک، سفته، قرارداد‌های مالی و ... اتخاذ شود، تا شاهد افزایش بی رویه پرونده‌های مالی در دادگستری‌ها نشویم.

عتباتی افزود: در کنار برگزاری مستمر ملاقات‌های هفتگی مردمی، در طول هفته نیز در دستگاه قضایی استان اردبیل ساعاتی را به ملاقات مردم با مسئولین قضایی اختصاص داده شده است تا مردم بتوانند به صورت رو در رو و حضوری مسایل و مشکلات خود را با مسئولان تشکیلات قضایی استان اردبیل در میان بگذارند.

در این ملاقات به درخواست‌های ۸۲ نفر از مراجعین رسیدگی شده و دستورات قضایی لازم صادر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.