۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن است، گفت: ۱۴ هزار کلاس درس در سال تحصیلی جدید تحویل داده می‌شود.

۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهرالله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عصر امروز در آئین بزرگداشت مقام معلم در کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و به‌صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مدارس خشتی و گلی در کشور با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

او با بیان اینکه در مهرماه سال ۹۷ بیش از هزار کلاس درس خشتی و گلی در استان‌های سیستان و کرمان وجود داشت افزود: امروز تمام این کلاس‌ها برچیده شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گرفته است گفت: امروز هیچ پروژه نیمه‌تمام بلاتکلیفی که از منابع مالی اجرایی شده بود، نداریم.

او با عنوان اینکه هنوز ۳۰ درصد مدارس کشور غیراستاندارد و غیرایمن هستند افزود: ۱۴ هزار کلاس درس با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار