مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ایجاد اصلاح و توسعه مهارت برای توانمندسازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار با هم افزایی و بهره مندی ازخرد جمعی و ارائه راهکار مربیان امکان‌پذیر است.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: استفاده از رای، نظر، دانایی و توانایی کارشناسان و مربیان می‌تواند فنی و حرفه‌ای را به سمت و سوی ترقی و اصلاح امور سوق داد و این پتانسیل و ظرفیت عظیم برای تحقق اهداف سازمانی به قدرکافی وجود دارد.

او افزود: نیروی انسانی شاغل در حوزه اداری وآموزشی باید احساس موثر بودن در پیشبرد سازمانی داشته باشد و نیروی انسانی مجموعه می‌تواند محور توسعه وتعالی باشد و باید از فرصت پیش آمده برای مطالعه دستورالعمل و قوانین برای تعیین راهکار مناسب و ایجاد تغییر و تحول بهره‌مند شد.

سواعدی تصریح کرد: رسیدن به این جایگاه نیازمند تلاش و همفکری است تا با استفاده از توان یکدیگر رسیدن به جایگاه هدف تسریع شود وبا توجه به سیاست کلان سازمان مبنی بر واگذاری آموزش‌های مهارتی به بخش خصوصی بدین معنا نیست که مسئولیت و نقش بخش دولتی به اتمام رسیده بلکه وظیفه بخش دولتی ایجاد تحول برای رسیدن به نتیجه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: اندیشه و فکر نو راهکار حرکت از سبک سنتی به ایده‌های نوگرانه برای تعالی وارتقاء جایگاه اداره کل و سازمان از یوس سرمایه انسانی یعنی کارشناسان ومربیان است و اولویت‌ها و راهبرد‌های اساسی نیاز به اندیشه و دیدگاه کارشناسان و مربیان برای برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف سازمان نقش اساسی دارد.

این مقام مسئول گفت: با خرد جمعی و ایده‌های نوآورانه واتخاذ تصمیمات موثر در کشور تصمیم‌سازی کلان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.