رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر از ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع ۴۰ کیلومتری مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی ایمانی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر گفت: بودجه لازم برای شهر یئری و موزه مشگین‌شهر از محل بودجه سفر رییس جمهور به استان اردبیل تأمین شده و تا تابستان سال‌جاری به‌صورت کامل تحویل داده خواهد شد.

او افزود: اعتبارات سال ۹۸ مشگین‌شهر کافی نبود و پروژه‌های شهرستان پیشرفت چشمگیری نداشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر بیان کرد: در سال جهش تولید اداره میراث فرهنگی شهرستان در خصوص صنایع دستی با ادارات مرتبط تعامل خوبی خواهد داشت و بازار هنرمندان نیز بعد از اعلام وضعیت سفید، تولیدات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده و به فروش خواهد گذاشت.

او تصریح کرد: کاروان‌سرای قانلی بلاغ از سال ۸۲ کاوش شده و از ضلع شرقی ۹۰ درصد ضلع شمالی۸۰ درصد وضلع غربی ۳۰ درصد پیشرفت مرمت و بازسازی داشته است.

ایمانی از ایجاد شبکه الکترونیکی راهنمای گردشگری در شعاع ۴۰ کیلومتری مشگین‌شهر خبر داد و تأکید کرد: به‌محض ورود مسافران و گردشگران، اطلاعات محل‌های گردشگری شهرستان از طریق فضای مجازی به‌صورت آنلاین در اختیار مسافران و گردشگران عزیز قرار می‌گیرد.

او گفت: به‌زودی نمایشگاه فرش دستبافت در محوطه بقعه شیخ حیدر دایر خواهد شد.

منبع فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.