فرماندار شهرستان ساوه استقرار صنایع در نوبران منوط به بررسی شرایط و حفظ اکو سیستم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر غرق آباد گفت: استقرار صنایع مورد نیاز، منوط به بررسی شرایط آینده و حفظ اکو سیستم طبیعی این منطقه است.

استقرار صنایع در نوبران منوط به بررسی شرایط و حفظ اکو سیستم

میرزایی با اشاره به پویایی و ظرفیت‌های بالقوه صنعتی و کشاورزی شهر غرق آباد از برنامه ریزی نکردن در زمینه رونق گردشگری در بخش نوبران گلایه کرد.

او اضافه کرد: جذابیت‌های طبیعی در کنار سرمایه گذاری برای رونق بوم گردی می‌تواند منجر به اشتغال مطلوبی در روستا‌های بخش نوبران شود.

حجه الاسلام سبزی منتخب مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی می‌تواند بیش از گذشته نسب به آگاهی از روند موجود و بررسی راهکار‌های رفع مشکلات موثر واقع شود.

حجه الاسلام سبزی افزود: خدمت صادقانه مسئولین برای مردم عین عبادت خداست و اگر با نیت‌های خیر قدم برداریم، بهترین مصلحت‌ها و راه حل‌های خروج از مشکلات رقم خواهد خورد.

او اضافه کرد: شهر غرق آباد از گذشته محل تردد بسیاری از روستائیان از بخش خرقان بوده و ضرورت دارد مسئولین برای حل مشکلات مردم با جدیت، عقب ماندگی این شهر را در اختصاص اعتبارات به پروژ‌های نیمه تمام جبران کنند.

منتخب مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه ویژه به مناطقی مانند شهر غرق اباد می‌تواند مانع بسیاری از مشکلات در آینده برای شهرستان شود.

او کسری بی سابقه بودجه و محقق نشدن مالیات‌ها در کشور را از معضلات دولت دانست و افزود: کشور ما علیرغم تحریم‌های دشمنان دارای منابع و ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی بیشماری است که با اتحاد ملت و همدلی همه ارکان نظام، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

نشست هم اندیشی فرماندار ساوه با اعضای شورای اسلامی شهر غرق آباد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ساوه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص آسفالت باند دوم محور قدیم ساوه نوبران، استقرار پزشک متخصص در مراکز درمانی، آسفالت محور رازقان به چمران، ساماندهی وضعیت گلزار شهدای گمنام، بیمه فرزندان کشاورزان در روستاها، شماره گذاری پلاک‌های تراکتور‌های کشاورزان، بازنگری در طرح تفصیلی و اصلاح هندسی راه دسترسی شهرغرق اباد به آزاد راه ساوه همدان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.