۱۰۲ کلاس درس شهرستان کمیجان در انتظار بازسازی و نوسازی

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: د رکمیجان ۱۰۲ کلاس فرسوده یا تخریبی و قابل مقاوم‌سازی داریم.

محمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی در جریان بازدید از مدارس  شهرستان کمیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به نیاز‌های آموزشی شهرستان و تحلیلی که همکاران ما در سطح شهرستان انجام دادند در مجموع ۱۰۲ کلاس فرسوده یا تخریبی و قابل مقاوم‌سازی داریم.

محمدی افزود: با صحبت‌هایی که با فرماندار محترم شد و اعتباراتی که از منابع ملی و شهرستانی به این موضوع تخصیص داده شود انشالله سعی می‌کنیم بخشی از این‌ها را در سال ۹۹ نوسازی و بازسازی کنیم.

او با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی در مجموع ۴ طرح را در سطح شهرستان کمیجان در دست احداث دارد اضافه کرد: پروژه‌ای که در حال حاضر در داخل آن هستیم یکی از این ۴ پروژه است است که ان شاء الله تا یک ماه و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته در زمینه استانداردسازی ۵ پروژه را را در کمیجان استانداردکردیم و بخش زیادی از فضا‌های مدارس که نیاز به ترمیم و ایزوگام داشتند انجام شده و انشالله در سال جاری همین روند ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان کمیجان هم گفت: مدرسه روستای خمارباغی از جمله مدارسی بود که نیاز به نوسازی داشت که با توجه به تعداد و زیاد بودن دانش آموزان اداره کل نوسازی سال گذشته طرح را شروع کردند
فکر می‌کنم در پایان ماه مبارک رمضان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی به همراه مسئولین شهرستان کمیجان از تعدادی از مدارس این شهرستان از جمله پروژه ساخت مدرسه روستای خمارباغی بازدید و نقاط ضعف و قوت مدارس و روند کار را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.