درحالیکه گمانه زنی‌ها پیرامون زمان آغاز مجدد لیگ هر روز شکل جدی تری به خود می‌گیرد، اما مسئولان نساجی شدیدا مخالف چنین اتفاقی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بعد از برگزاری هفته بیست و یکم لیگ برتر، کلیه مسابقات فوتبال لیگ برتر لغو شد و به نوعی برای مدت نامعلومی به کما رفت.

حالا بعد از دو ماه وقفه در مسابقات لیگ و اعلام دیروز رییس جمهور مبنی بر باز شدن ورزشگاه بدون تجمع، قرار است مسئولان سازمان لیگ پیرامون ادامه یا اتمام زودهنگام تصمیم گیری کند.

در این بین سیزده باشگاه لیگ برتر در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال کردند، خواستار لغو مسابقات لیگ شدند و تنها سه تیم با ادامه لیگ موافق هستند.

یکی از تیم‌هایی که مخالفت شدید و صریح خود را با ادامه لیگ اعلام کرده، نساجی مازندران است. مدیرعامل، مربیان و سرپرست تیم در مصاحبه‌های متعدد ادامه لیگ را به سود فوتبال ندانستند و به دنبال تعطیلی لیگ در همین مقطع بدون تعیین تکلیف سرنوشت قهرمان یا سقوط کننده‌های لیگ هستند.

کارشناسان اعتقاد دارند تحلیل دلیل مخالفت این تیم‌ها با ادامه لیگ جدای از مسئله سلامتی، مستقیما به جایگاه و رتبه این تیم‌ها مربوط است، به طور مثال مدعیانی که گوی رقابت را باخته اند یا تیم‌هایی که در شرف سقوط هستند پایان زودرس لیگ را به نفع خود می‌دانند.

البته در این راستا مخالفت برخی تیم‌ها مانند نساجی سوال برانگیز شده، در حالیکه این تیم با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول است و آنچنان خطر سقوط را حس نمی‌کند.

گمانه زنی‌ها بر این است که این مخالفت‌های شدید تیم قائمشهری بی ربط به گرایش رنگی مدیران و کادر مربیگری این تیم نیست و آن‌ها به دنبال قهرمان نشدن تیم سرخ پایتخت و به دست آوردن دل هواداران تیم متبوع خود هستند.

فدراسیون فوتبال شرایط سختی را تجربه می‌کند و در واقع هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده که باید با ۹ هفته باقیمانده چی کند، هرچند باید گفت این شرایط فقط در ایران نیست و تکلیف فوتبال در بسیاری از کشور‌های دنیا سرنوشت نامعلومی دارد.
 


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار