جانشین قراگاه پدافند زیستی استان مرکزی از ثبت ۲۵ ابتلای جدید به کرونا دراین استان خبر داد.

ثبت ۲۵ ابتلای جدید به کرونا در استان مرکزیبهروز اکرمی جانشین قراگاه پدافند زیستی استان مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  طبق آخرین آماری که دانشگاه علوم پزشکی استان از مبتلایان به بیماری کرونا اعلام کرده است ۲۵ ابتلای جدید به کرونا در استان مرکزی داشته ایم.

اکرمی افزود: طبق این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان مرکز تا امروز بیش از هزار و ۷۲۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند و در چند روز اخیر نیز بیش از ۲۵ نفر موارد ابتلاء داشتیم.

او اضافه کرد: ۸۰ درصد مبتلایان به بیماری کرونا در استان مرکزی بهبود یافته اند که نشان از تلاش کادر درمان دارد.

شهر سفید با معیار‌های تعریف شده در استان مرکزی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در بعضی از شهر‌های استان مرکزی در وضعیت زرد قرار داریم و هم اینک شهر سفید با معیار‌های تعریف شده در استان نداریم.

او با بیان اینکه استان‌های همسایه تا حدودی وضعیت پیش افزایش هستند و این برای استان ما هم خطرناک است تصریح کرد: این هفته و هفته آینده باید مراقبت‌های بهداشتی لازم در استان مرکزی بیشتر شود.

اکرمی ادامه داد: در مقطعی یکی از شهرستان هابا شاخص‌هایی برای شهر سفید تعریف شده به عنوان شهرستان کم خطر و سفید اعلام شد که در پایان هفته به احتمال زیاد تعداد مساجد در آن بازگشایی می‌شود و شاید نماز جمعه این هفته نیز در آن شهر انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.